donderdag 21 mei 2009

Frilandsmuseet (= openluchtmuseum)

In dit openluchtmuseum waren we 3 jaar geleden ook al een keer geweest (het is gratis dus...) en we waren erg benieuwd of het leuk voor Kjeld zou zijn
Ja dus! Hij wilde in elke boerderij, schuur en elk hutje naar binnen of naar binnen gluren.

Help! Haal me eraf...
En hij bleef keurig achter de draadjes en zat nergens aan!
Natuurlijk even bij de "paardjes" kijken. En we zijn niet eens meegereden met de kar!
Tussen de middag ons zelf meegebrachte eten verorberd (Kjeld is wezenloos van olijven...), als echte Denen. Rond lunchtijd zag je overal mensen sjouwen met koelboxen, bolderwagens en kleden. Het weer werkte geweldig mee, mijn telefoon helaas niet. Die was ik na de lunch ineens kwijt! Casper heeft hem gebeld en gelukkig nam een brave Deen op zodat ik hem kon gaan halen, natuurlijk helemaal aan het ander eind van het park. Blij toe. Waar zou ik zijn zonder dat ding...
Het was weer leuk, echt een aanrader!

Geen opmerkingen: