maandag 15 juni 2009

Bezoek opa en oma

Mijn ouders hadden weer eens prachtig weer meegebracht en daar hebben we met z'n allen van genoten. Hier hangt het zonnezeil voor het eerst en dat is een groot succes!

Kjeld werd natuulijk weer gruwelijk verwend, o.a. met een Jip en Janneke trommel en vingerverf. Mijn moeder had haar naaimachine bij zich en heeft uit oude t-shirts van Casper 3 nieuwe voor Kjeld gemaakt maar ook een verfschort wat hij gelijk uitgeprobeerd heeft. Lekker kliederen..

Heel fijn: van opa heeft Kjeld geleerd om met een klein bekertje water uit de regenpijp te scheppen. Als hij dan eigenlijk niet met water mag spelen van ons (omdat het altijd een smeerboel wordt...) loopt hij snel naar de andere kant van het huis om te kijken of er nog water in het uiteinde van die regenpijp zit...

Mijn ouders zijn echte wandelaars en het bos hier is een uitdaging: heuvelachtig en soms zwaar zand. Het is nog redelijk wild en heel rustig. Ik had een leuke route bedacht en we hadden op de parkeerplaats afgesproken. Ik kwam daar met Iwan heen en Casper heeft Kjeld er met opa en oma en de bolderwagen afgezet.
Kjeld wilde wel bij iedere mierenhoop kijken (niet te doen want er zijn er heel erg veel) en af en toe "off the road" met de bolderwagen. Dat was voor hem pas echt "in het bos wandelen".

Het was prachtig weer, nog niet te warm en voor Iwan nog niet te veel steekbeesten.

Kjeld zal oma wel eens even "helpen"...


Geen opmerkingen: