dinsdag 13 juli 2010

Græsted Veterantræf

Een echt Nord-Sjællands spektakel waar wij natuurlijk bij moesten zijn. We moesten er wel wat voor over hebben want er wilden meer mensen bij zijn. We stonden mega in de file maar hebben doorgezet.
Er was een soort van defilee van oude machines, waaronder een paar uit NL. Zie boven.
Er was ook een soort van markt met o.a. allerlei oude-auto-onderdelen. Kjeld vond vooral de mini-stoommachientjes en treintjes erg fascinerend.
Ik geloof dat Kjeld hier liever terug ging naar de treintjes; blèren! Maar Casper liep toch wel graag even tussen al die mooie oude auto's rond.
Kjeld is heel gevoelig wat betreft harde geluiden, altijd al geweest en er was tijdens dit spektakel echt heel veel herrie.
Ik vond het geluid dat opsteeg van het terrein waar ze rondcrossten met oude legertanks echt luguber en angstaanjagend. En Casper en Kjeld gingen kijken terwijl ik alleen maar onderaan de wal stond te wachten met de buggy...
Volgende keer mag jij ook hoor!
Ik weet niet waarom maar dit vond ik wel prachtig. 2 keer 2 kwamen oude vliegtuigen over. O.a. spitfires geloof ik.

Geen opmerkingen: