zaterdag 12 juni 2010

Strand- en zwembaddagje

We nemen de kortste route door de duinen om naar zee te lopen.
De Atlantische Oceaan!
Rond de duintjes met begroeiing staan touwhekjes, leuk om langs te lopen.
We hadden pech: het stormde en binnen 5 minuten waren al onze spullen onder een laag zand verdwenen. Je kon ook niet op je handdoek gaan liggen zonnen, zelfs niet zitten. Je werk gezandstraald.
Wel bizar om te zien: er was een constante stroom van wandelaars langs de branding. Weinig kinderen en heeeeel veel verschillende soorten mensen.
Maar: het water was heerlijk!
En er liep altijd iemand vlakbij Kjeld mee, al lijkt dat niet zo op deze foto's.
'Even' met z'n vieren (papa, mama, Kasper en ik) op de foto. Dat was nog niet zo makkelijk want door die harde wind was er flinke branding. Wel heerlijk hoor. Ik had nooit gedacht dat ik er in zou gaan. Ik hou niet zo van ergens zwemmen waar ik de bodem niet kan zien. Ik sta helemaal links.
Ook perfect om te vliegeren, die harde wind. Kasper had hem meegesleept en kon dus even de blits maken. Ook in zee, dat was wel spectaculair.
Deze foto hoort eigenlijk na de volgende maar 't gaat nog over die vlieger, vandaar... Dit zagen wij toen we over de boulevard terug naar ons huisje liepen: 1 vlieger.
Jut en Jul drinken een kopje thee.
Ineens vloog er een parasol door de lucht, zo het zwembad in. Ik denk dat wij net zaten te eten, met uitzicht op het zwembad. Voor de foto hebben ze hem er nog even een keer in gegooid want ik was niet snel genoeg.

En als uitsmijter van de avond mochten de kinderen Liesbeth in het zwembad duwen, nou ja, ik geloof eigenlijk dat Kasper haar er eerst in gooide...

Geen opmerkingen: