woensdag 18 februari 2009

winterweer

Momenteel ziet het er hier echt "Scandinavisch" uit. Er ligt geen meter sneeuw maar er valt wel regelmatig wat en toevallig vandaag heb ik een sneeuwschep en strooizout gekocht. Toch wel handig voor de ietwat gladde oprit. Mijn auto heeft geen winterbanden (foei!) en ik ben steeds bang dat ik niet verder kom...
Nog maar weer eens het uitzicht.
Ik zou moeten weten hoe deze bloempjes heten maar het is me nog niet te binnen geschoten. Ze staan overal rond het huis. Ook komen er al bolletjes boven. We gaan rustig afwachten wat er allemaal gaat groeien en dan zien we wel wat we verder met de tuin doen.
De dikke boom in de voortuin heeft grote aantrekkingskracht op Kjeld.
Hier zet hij even z'n handafdrukken in de sneeuw. Sneeuwballen maken wil hij wel en hij heeft het er steeds over maar dat lukt nog niet echt.

Geen opmerkingen: