dinsdag 16 februari 2010

Fastelavn

Ik snap er niks van, het berichtenprogramma lijkt anders... Ik had 4 foto's uitgezocht maar nu staat er maar 1 in. Heel raar.
En nu dus twee, niet recht boven elkaar. Ik hoop dat ik dit gedoe terug kan draaien want zo kost het wel erg veel tijd...
In ieder geval: afgelopen zondag was het fastelavn, soort van carnaval maar dan vooral voor de kinderen. Dus Kjeld mocht vorige week vrijdag verkleed naar het kinderdagverblijf. Hij wilde in eerste instantie helemaal niet verkleed maar uiteindelijk had hij in een boekje van Muis (Maisy van Lucy Cousins, zijn we fan van!) een zebrapak gezien. Dat wilde hij dan wel. Geen zebrapak te vinden natuurlijk en het was te laat om zelf iets te frobelen. Ik had wel een Dalmatierpak gevonden en dat heb ik hem toen maar meegegeven. Hij wilde het niet aan aan het begin van de ochtend maar toen ik hem weer ophaalde had hij het toch geprobeerd. Hij stond er in ieder geval mee op de foto. En thuis wilde hij het daarna steeds aan!

Geen opmerkingen: