vrijdag 26 februari 2010

Bruiloft J&J

Mijn vriendin van stal ging trouwen, voor de tweede keer (met dezelfde man hoor, Jonas) maar nu in de kerk. Zij wilden graag dat ik foto's zou maken. Zo gevraagd, zo gedaan...
Op de foto hierboven zit ik in m'n bank waar ik mezelf in allerlei bochten moest wringen om een beetje leuke plaatjes te schieten. De pastoor wilde niet dat ik teveel opviel. Deze foto heeft Casper met z'n telefoon gemaakt.
Gelukt, ze hebben ja gezegd!
Jeanette's broer met haar zoontje Marcus, een jaar jonger dan Kjeld. Casper had Kjeld beziggehouden met het kijken van Barbapapa-filmpjes op z'n telefoon. Toch had ik hem regelmatig door het verhaal van de dominee heen horen praten/roepen. 'He, nou stopt de muziek!'
Vejby kirke.
Onderweg naar Rågeleje om op het strand foto's te maken. Deze foto heb ik al rijdend gemaakt en dat was best een beetje gevaarlijk...
Het was zooooo koud!
We zijn dus ook maar niet het strand op gegaan. Het was echt heel snel een paar plaatjes schieten en weer gauw de auto in.
Ik vond het heel leuk om te doen, erg spannend ook. Doordat je soms snel moet zijn waren een aantal foto's wel erg scheef. Dat is dus niks voor mij, let ik altijd op. Gelukkig bestaan er correctieprogramma's op de computer...
't Was in ieder geval een goeie ervaring en ik geloof dat ze wel tevreden waren.

Geen opmerkingen: