donderdag 17 december 2009

5 December!

De tijd is omgevlogen: tijd om alles te verzamelen wat weer mee naar Denemarken moet. Uiteindelijk hadden we 39 tasjes en tassen en 2 kratten. Eigenlijk paste het niet in de auto... Ik was er behoorlijk gestresst door, ook nog eens omdat Kjeld zich heel erg met alles wilde bemoeien en in de weg liep. Toch lukte het alles in de auto te passen zodat we nog redelijk op tijd richting Barendrecht konden.
Daar begon het feest!
Kjeld drentelde steed om het tafeltje met lekkers heen...
Toen de familie K. van Greuningen er ook was vierden we eerst een beetje mijn verjaardag (ik ben geweldig verwend!), o.a. met lekkere zelfgebakken appeltaart van mijn moeder.
Daarna moesten alle kinderen ineens even heel nodig naar buiten kijken...
...en ging de bel.
In de gang stond de bolderwagen die sinterklaas even van opa en oma geleend had. Vol met pakjes!
We hebben alle pakjes achter elkaar uit laten pakken/uitgepakt omdat dan de aandacht er nog een beetje bij bleef en de kinderen daarna gelijk met hun cadeaus konden gaan spelen. Kjeld kreeg o.a. de duplo dierentuin...
...en een toilettas met inhoud. Ik geloof dat hij met alles wel blij was. Ik ben ook blij met deze geweldige zonnebril! Met gele glazen, stond al heel lang op mijn lijstje.
's Avonds zijn we traditiegetrouw uit eten geweest (doen we als het kan altijd voor mijn verjaardag). In het pannenkoekenhuis in Heerjansdam ('t was er verbazingwekkend druk) een lekkere spekpannenkoek gegeten en ijs toe. Kjeld had een pannenkoek naturel en at hem bijna helemaal op! Het meisje dat bediende was zelfs verbaasd.
Kjeld mocht daarna nog voor de laatste keer bij opa en oma in bad en we gingen allemaal vroeg naar bed.

Geen opmerkingen: