maandag 14 december 2009

Op de koffie in Kaatsheuvel

Al heel lang van te voren had ik met Bieke's moeder afgesproken dat we weer eens moesten buurten. Heel gezellig even bijpraten terwijl de kinderen zich vermaakten. Je mag daar op de bank springen dus dat vond Kjeld wel weer wat. Ze waren trouwens al snel weer aan elkaar gewend en de moeders willen het graag warm houden... Kjeld was echt heel schattig voor het kleine zusje Fenna. Gaf haar dingen aan tussen de spijlen van de box door.
's Middags tijdens Kjelds middagdut ben ik eens in de tuin aan de gang gegaan. Er was behoorlijk wat te doen en vooral de vijver zag er niet uit. Met een dikke laag kroos erop en vol afgevallen bladeren. Toen ik er in aan het vissen was kwamen de vissen die nog over waren (ik heb er 3 gezien) boven koekeloeren. Blij dat ze weer wat konden zien denk ik. Bij de buren heb ik wat tuingereedschap geleend en heb de groencontainer maar weer eens gevuld.

Geen opmerkingen: