dinsdag 15 december 2009

Inenting enz.

Deze keer eens geen foto's...
Donderdag 26 november ben ik op de gok naar de priklokatie in Drunen gegaan om te proberen Kjeld in te laten enten tegen de mexicaanse griep. Ik had met de GGD gebeld en de situatie uitgelegd. Zij gaven mij het advies mij dus gewoon te melden met m'n paspoort waar Kjeld in staat en te zeggen dat ik geen oproep gekregen had. Zo gezegd zo gedaan. Het was geen enkel probleem en binnen 10 minuten stonden we weer buiten. Kjeld ingeent en met een zeekoe-knuffeltje. Hij had geen kik gegeven, alleen even gepruild en bijna gehuild omdat er andere kinderen aan het huilen waren. We zagen er 1 die ze met 3 of 4 volwassenen vast moesten houden! Ik moet zeggen dat het wel heel goed geregeld was hoor! En ook allemaal een beetje overdreven volgens mij maar iedereen gaf ons het advies toch te proberen hem in te laten enten. In Denemarken vaccineren ze helemaal niet en er waren behoorlijk wat zieken op het kinderdagverblijf.
De volgende dag zijn we voor de lunch naar Barendrecht gegaan en daar is Kjeld na de lunch in z'n ledikantje, in z'n eigen kamer zoals hij zelf zegt, lekker gaan tukken. Hij vond het leuk om weer bij opa en oma in de flat te zijn en had zin in de logeerpartij. Casper en ik zijn teruggereden naar Waalwijk om sint-inkopen te doen, nog meer te genieten van de nederlandse winkels met nederlandse prijzen en uit eten te gaan. Op zaterdag hebben we Den Bosch nog onveilig gemaakt. Heel raar eigenlijk zonder Kjeld op stap. Dat doen we niet zo vaak maar het is best wel eens handig.

Geen opmerkingen: